Samstag, Januar 31

All About Me

det her er et meget offentligt tegn på, hvor kedeligt mit liv er for tiden. jeg er fuck verden og gider ikke rigtig mere. da jeg så Lars and the Real Girl fandt jeg ud af, hvor meget vi lever i kræft af andre. og da jeg ikke rigtig har set andre i den sidste uge, lever jeg ikke så meget. så her kan vi alle sammen lære det faktuelle mig at kende.

the basics
hair color en ret god kommune
eye color en sød blanding af ret meget
height ca. 173
profession 2.g og meget træt
relationship status ret alene
religious views ingenting

my favorites
favorite color sort ret meget
favorite car jeg er ikke nede med biler. men mine forældre har en mercedes, som jeg synes er ret sød
favorite movie truly er det nok mean girls
favorite hobby noget med musik, sådan umiddelbart
favorite song/singer thomas dybdahl - from grace
favorite book/author jeg læser desværre ikke så meget, så det er ret svært at sige
favorite school subject der er ikke nogen af de fag jeg har nu, jeg særlig godt kan lide
favorite vacation destination når jeg mindes mine tidligere ferier, canada eller skotland
favorite food der er ikke så meget mad, jeg synes smager godt. men noget med kartofler
favorite restaurant jeg spiser meget sjældent ude
favorite animal en kat
favorite store det var engang 10 tónar, men den døde
favorite celebrity her er jeg lidt blank. jeg kan bedst lide at kigge lidt på alle
favorite childhood friend tanja
favorite childhood memory jeg kan ikke huske så meget fra min barndom
favorite baby name piv
favorite person in your life det kan jeg ikke svare på

this of that
chocolate or vanilla vanilje (hæh)
bic mac or whopper jeg hverken bryder mig om eller spiser kød, så ikke rigtig nogen
coke or pepsi coke
beer or wine øl
coffee or tea te
apple juice or o.j. jeg elsker appelsinjuice højere end noget andet
facebook or myspace jeg har vel efterhånden overgivet med til facebook
summer or winter jeg er ved at skifte til sommer. mest fordi denne vinter ikke har været særlig god
windows or mac windows
cats or dogs katte
boxers or briefs briefs til mig selv
rain or shine depends
chips or popcorn chips
plane or boat fly
morning or night aften/nat
movie or play jeg kan ret godt lide begge
walk or drive
money or love sørgeligt nok at det pt penge..
breakfast or dinner middag. jeg spiser sjældent morgenmad
forgiveness or revenge det er noget dragende over hævn
paint or wallpaper maling. det er det eneste jeg er vokset op med
house or apartment lejlighed

do you?
have any pets nej
have any children nej
smoke ja
drink ja
exercise nej
spend your life on facebook ja
play on a sports team nej
belong to any organizations ja, anima
love your job nej, på ingen måde
like to cook
play an instrument ja, jeg spiller guitar. men jeg ville ønskede, jeg var rigtig god til noget andet
sing ret meget for mig selv, men ikke sådan ellers
dance kun når jeg er fuld eller alene
speak multiple languages kun det min skole forlanger
ice skate ikke rigtigt
swim jeg kan vist godt, men jeg bryder mig ikke om det
paint
en gang i mellem
write altså. ikke rigtigt. men i og med at denne blog er fyldt med ret mange ord gør jeg vel
ski nej
juggle nej, men det kunne fandme være sejt

have you ever
stolen anything ja
been drunk before noon nok, ja
had sex in a public place det kommer lidt an på, hvor grænsen går, men jo
got caught telling a lie ikke sådan alvorligt
got a speeding ticket nej
been arrested nej, men jeg agter at prøve det
fantasized about a co-worker nej
cheated on a test ja
cheated in a relasionship kun gamle venskaber
failed a class nej, men det sker sikkert snart
screened your phone calls ja
eaten food off the floor ja
stuck gum under a desk nej
wished you were someone else ja!
cried during a movie nej, aldrig
had a one night stand ja

other
describe yourself in one word nej
biggest fear skuffelse
biggest mistake det ville jeg ønske, jeg kunne svare på
your proudest accomplishment fotobog
#1 priority in your life lykke
dream job filminstruktør. jeg har bare ikke modet til at give, hvad det kræver
causes you belive in ikke så mange
special talents desværre ingen
where are you right nok i min seng
where would you rather be på en eller anden artsy fartsy bar i indre by
famous person you want to meet det ved jeg sgu ikke
place to visit before you die island
song played at your funeral noget sigur licious

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

describe yourself in one word nej
HÆhÆ